Pozovite nas:
+381-24 554 927
Cara I-Butment - daleko ispred standarda

Cara I-Butment - daleko ispred standarda

Cara I-Butment - daleko ispred standarda
Cara I-Butment - daleko ispred standarda
0 567


Po dolasku konstrukcija u dentalni laboratorij, sam postupak fasetiranja je klasičan od oksidacije, dentinskih slojevanja do glazure.

Fiksacija protetske restauracije na implantate šarafoma, savršen je plan za vaše implantate cara I-Butmentom (slika 1). 

Prednosti vijčanih suprakonstrukcija pruža kormilo kako kod individualnih nadogradnji tako i kod hibridnih mostova (slika 2). Potvrđene spoznaje o vrlo niskom riziku periimplantitisa i samom gubitku implantata daju ovakvoj inovaciji prednost daleko ispred standarda. Nepovoljan smer implantata kod velikog broja krunica i mostova sada se može ispraviti kod restauracija sa šarafima i ne mora se više završavati na estetskoj vestibularnoj strani, već promenom ugla završava se na oralnoj strani restauracije (slika 3). 

Čak i komplikovani slučajevi sada pomoću Cara I-proizvoda imaju jednostavna rešenja. Kod CoCr Cara I-Butmenta pod uglom promena ugla je moguća i do 25 stepeni (slike 4, 5 i 6). Veća prednost - samo jedna komponenta fasetirana keramikom, izravno fiksirana šrafom koja nudi savršen pasivni položaj.


U praksi inovacija nije samo reč, već nudi terapeutu da postavi implantat u najbolji mogući položaj a dentalnom tehničaru otklanja strah od izlaska kanala na estetsku stranu krunice. Zajedno im nudi veću stopu uspešnosti u celokupnoj terapiji. Garancija Cara-e od 10 do 20 godina, intenzivnom kontrolom kvalitete, daje sigurnost pacijentu da će ostati naš pacijent.


Sam proces pripreme izrade I-butmenta ili hibridnog mosta pre slanja u CAD sistem moguć je procesom dizajna manuelnim postupkom ili onim u CAM sistemu softwera DentalCad. 


Manuelni postupak vrlo je jednostavan. Na plastičnim cilindrima odgovarajućeg implantološkog sistema izmodeluju se individualne nadogradnje oblika umanjenog zuba i markiraju se mesta optimalnog izlaza kanala šrafa (slike 7 i 8).




Voštana konstrukcija za hibridni most ili ona za individualnu nadogradnju pomoću silikonskog ključa pretvara se u konstrukciju iz metilmetakrilata (slika 9).

Takva konstrukcija bez gingivne maske šalje se u Cara proizvodni centar. Bilo da je konstrukcija izrađena manuelnim dizajnom ili onom u CAM sistemu, radni model sa laboratorijskim implantatima bez gingivne maske uvek je potrebno poslati u Cara proizvodni centar. Na taj način vrši se ispitivanje kvalitete i položaja uz izravno 10-20 godišnju Cara garanciju.


Po dolasku konstrukcija u dentalni laboratorij, sam postupak fasetiranja je klasičan od oksidacije, dentinskih slojevanja do glazure. Uz samu konstrukciju uz Cara jamstvo dolaze i individualno izrađeni šarafi za bilo koji implantološki sistem koji je korišćen kod rekonstrukcije (slike 10, 11, 12).


Zahvala dr. Renatu Škrobot, dr dent. med. spec. iz oralne hirurgije na pomoći u zajedničkom radu.

Slični postovi
Otkrijte ROX-CERA Cerid® implantate obložene s titan-cirkonoksidom Otkrijte ROX-CERA Cerid® implantate obložene s titan-cirkonoksidom
ROX-CERA IMPLANTATI...veća mehanička čvrstoća u kombinaciji s visokom biološkom kompatibilnošću! OKTAGON® ROX-CERA implantati izrađeni su od titana 5. stupnja i dostupni su kao TISSUE LEVEL i BONE LEVEL implantati.
Specifičnosti uzimanja otisaka kod pacijenata sa implantatima Specifičnosti uzimanja otisaka kod pacijenata sa implantatima
Prikaz slučajeva iz prakse 
Otisak se uzima fabričkom kašikom, jednofaznom ili dvofaznom tehnikom ili individualnom kašikom jednofaznom...
Detaljnije
4063
Podeli
Komentari
Napiši komentar
3m
Amann girrbach
ANAXDENT
Argen
BEGO
Carl Martin
Cato
Coltene
Diadent
Dürr
EMS
Euronda
G&H
GC
GRAMM DENTAL
Hanel
Hereaus
Ivoclar ivodent
Jota
Kettenbach
Kuraray
MANFREDI
Mani
MGF
Microbrush
Miltex/Integra
MPF
Nordiska Dental
Noritake
OCC
ORANGEDENTAL
PREMIER
REITEL
Renfert
Roeko
Ruthinium
Shera
Tokuyama
Ultradent
UNIDENT
UNIGLOVES
Valplast
VDW
Vertex
Yamahachi
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.