FAQ - Kako početi

Početna > Kako početi

1. Kako i kada mogu kontaktirati službu za pomoć kupcima?

Službu za pomoć kupcima možete kontaktirati svaki radni dan od 9-17h i subotom od 10-12h. U ovom periodu možete poručiti robu preko telefona, prijaviti problem u vezi isporuke ili rešiti bilo koji nastali problem ili nedoumicu. Telefon na koji možete pozvati je 024/554-927. Kontaktirati nas možete takođe preko e-maila na info@dental-medical.rs ili live chat-a na našoj internet strani.

2. Imate li uputstvo za online shop?

Da, kratak film sa registracijom, izborom artikla, ubacivanje u korpu i proces poručivanja možete pogledati na ovom LINKU.

3. Kako da se registrujem?

Postupak registracije začnite klikom na 'Prijava' ili se registrujte tokom same kupovine, pre slanja porudžbine. Prilikom registracije potrebno je uneti svoju e-mail adresu na koju želite primiti link za potvrdu registracije i na koji ćemo vas posle obaveštavati o statusu porudžbine.

4. Zašto da se registrujem?

Kao registrovani korisnik naše internet strane vaši podatci za isporuku automatski se učitavaju i ne morate ih nanovo ukucavati. Takođe, u delu MOJ NALOG možete uvek proveriti status svojih porudžbina, pogledati istoriju kupovina, promeniti lozinku, svoje podatke za račun i dostavu. U toku registracije možete da se prijavite za prijem našeg newslettera sa uvek aktuelnim promocijama i obaveštenjima.

5. Kako da izaberem način plaćanja i isporuke?

Način plaćanja možete izabrati u x koraku naručivanja a ukratko o svakoj opciji možete pročitati OVDE. Što se tiče isporuke, na čitavoj teritoriji Srbije isporuku vršimo isključivo Dexpress kurirskom službom u roku od 24h.

6. Da li isporučujete robu van Srbije?

Da, robu isporučujemo i van teritorije Srbije ali zbog specifičnosti transporta i carinjenja robe, način isporuke i plaćanja se razlikuje od zemlje do zemlje. Za detaljnije informacije se obratite našoj službi za pomoć kupcima.

7. Kako da potražim proizvod?

Proizvode možete tražiti na više načina. Prema oblasti koja vas zanima (stomatologija ili zubna tehnika), proizvođaču (u slučaju da znate ko proizvodi traženi proizvod) ili jednostavno upisom dela ili celog imena u polje za pretraživanje. Kratak film o načinu izboru artikla pogledajte OVDE.

8. Kako da naručim proizvod?

Kada ste izabrali željeni artikal i pronašli pakovanje koje vam odgovara, upišite broj komada koji želite kupiti i pritisnite dugme U KORPU. Ovo ponovite toliko puta koliko različitih artikala želite naručiti. Po završenom ubacivanju artikala u korpu, pritisnite dugme u gornjem desnom uglu internet stranice KORPA. Na strani koja vam se otvori možete izvršiti korekcije količine ili izbaciti neki artikal iz liste za naručivanje. Kada ste završili ovaj proces, jednostavno pratite proceduru izbora načina plaćanja, dostave itd pritiskajući dugme NASTAVI. Ukoliko naiđete na neki nerešiv problem, kontaktirajte našu službu za pomoć kupcima (link vodi do spiska kontkat načina)

9. Kako da stavim proizvod u korpu?

Kada pronađete odgovarajući proizvod, kliknite na dugme U KORPU. Ako želite da proverite sadržaj svoje korpe, stisnite dugme KORPA u desnom gornjem uglu internet stranice.

10. Kako da upotrebim listu omiljenih artikala?

Ukoliko neke artikle kontinuirano upotrebljavate i planirate ih često poručivati, takve artikle je dobro postaviti u listu omiljenih artikala. To učinite jednostavnim klikom na link u redu ispod cene proizvoda. Naručivanje sa ove liste radite tako što kliknete na ušicu sa desne strane internet stranice i odgovarajući omiljeni artikal ubacite u korpu. Ažuriranje liste omiljenih artikala radite na istom ovom mestu.

11. Online cene su iste kao i kod poručivanja preko telefona?

Online cene se mogu razlikovati od cena koje će vam reći komercijalisti preko telefona i prilagođene su automatizovanom procesu poručivanja. Rabatni sistem kao i bonusi postoje isključivo kod online kupovine. Detaljnije o cenama pogledajte ovde (vodi u deo sa bonusima)