Uslovi poslovanja

Početna > Uslovi poslovanja

1. Izjava

1. Korišćenjem web shopa DentalMedicla ili poručivanjem proizvoda od DentalMedical-a putem interneta, telefonom, faxom ili e-mailom, slažete se sa uslovima napisanim u daljem tekstu bez ikakvih promena, u suprotnom vas molimo da se odjavite sa ove internet prezentacije.

2. Poručivanje

1. Informacije na DentalMedical internet prezentaciji ili u drugim medijima ne znače krajnju ponudu, oni su samo predlog za moguću ponudu kupcu. Narudžba od kupca postaje validna kada je narudžba kompletirana. Nakon slanja narudžbe kupac dobija potvrdu o prijemu porudžbine na email. Ova potvrda ne znači da je ponuda prihvaćena i sa strane DentalMedical-a. Kupovina se klasifikuje konačnom tek kada se potvrda narudžbe poručenih proizvoda pošalje od strane DentalMedical-a.

2. Ukoliko DentalMedical nemože ispuniti porudžbinu kupca ili su pojedini proizvodi iz porudžbine nedostupni, kupac će biti o tome informisan.

3. DentalMedical zadržava pravo da se povuče iz ugovora o prodaji u slučaju greške u prikazu na internet stranici. Kupac ima pravo otkazivanja narudžbe i povrata robe u roku od 30 dana bez da za to treba da nevede razlog. Ovaj period počinje od dana od kada je kupac primio pakete. U ovom periodu je nepotrebno slati obrazloženje za povrat. Kupac nema pravo da vrati proizvode koji su upotrebljavani, otpakovani ili izvađeni iz originalnog pakovanja.

4. Sve ponude su važeće do trenutka trajanja zaliha. Ukoliko dobavljač i pored ugovora sa DentalMedical-om nije u stanju da isporuči robu, DentalMedical ima pravo da raskine ugovor o kupovini sa kupcem. U tom slučaju će kupac biti biti informisan na vreme da određeni proizvod neće moći biti isporučen. Novac uplaćen u svrhu kupovine proizvoda u tom slučaju biće vraćen u roku od 14 dana.

5. Porudžbine se mogu predati u pisanom obliku, telefonom, faxom, e-mail-om ili preko interneta.Svaka porudžbina biće posebno potvrđena pre slanja paketa.

6. Pored artikala prikazanih u web shop-u, preko nas možete naručiti i sve druge artikle iz kataloga proizvođača koje mi zastupamo. Asortiman robe na našem magacinu je dostigao preko 3000 artikala na stanju a još narednih 10000 nabavljamo samo po pojedinačnim zahtevima.

3. Isporuka

1. Isporuka robe vrši se iz sedišta firme. Cena dostave robe je fiksna i u zavisnosti od vrednosti paketa plaćate je Vi ili troškove snosi DentalMedical.

2. Za narudžbe preko 7700 RSD (sa uračunatim PDV-om) isporuke za celu teritoriju Srbije su besplatne. Za narudžbe ispod 7700 RSD, troškove transporta snosi kupac.

3. Isporuke van područja Srbije se dogovaraju posebno i svi troškovi špedicije, carine i transporta padaju na kupca.

4. Period dostave artikala koji se nalaze na stanju je 24 sata a maksimalno 48 sati od naručivanja. Ukoliko artikal nemamo na zalihama, o tome i o tačnom vremenu isporuke obavestiće vas služba za kontakt sa kupcima.

5. Roba je osigurana tokom transporta. Moguća oštećenja moraju biti prijavljena i utvrđena prilikom preuzimanja paketa. U tom slučaju sa kurirskom službom mora da se napravi detaljan zapisnik oštećenja. Naknada troškova za oštećenu robu vršiće se na osnovu ovog zapisnika. U nedostatku ovakvog zapisnika, troškove nismo u mogućnosti da nadoknadimo.

6. Ukoliko je isporuka paketa onemogućena zbog razloga za koje je odgovoran kupac (pogrešna adresa, nedostupnost na adresi....), DentalMedical zadržava pravo naplate nastalih troškova.

4. Produženje perioda isporuke

1. U slučaju „više sile“, greške dobavljača, promene uslova poslovanja od strane vlasti i svi drugi poremećaji koji nisu greška DentalMedical-a i koji traju duže od nedelju dana, vreme isporuke biće produženo za vreme trajanja nastalih prepreka. ”Viša sila” pokriva štrajkove, blokade puteva, uvozno-izvozne prepreke i druge nacionalne promene zakonodavstva koje mogu imati uticaj na poslovanje DentalMedical-a. U svim ovim slučajevima ćemo naravno pravovremeno obavestiti sve naše kupce.

2. U slučaju gore navedenih razloga, kupac ima pravo da odustane od porudžbine, a to mora učiniti pismenim putem, sa rokom od dve nedelje.

3. Nikakva vrsta kompenzacije za gore navedene slučajeve ne dolazi u obzir.

5. Plaćanje

1. Sve cene u internet prezentaciji DentalMedical izražene su u dinarima sa uračunatim PDV-om. Kupcima izvan Srbije možemo izdati neto račun ukoliko se roba šalje preko špedicije i izlazno carini, odnosno račun sa PDV i ispunjenim zahtevom za povrat PDV-a (samo kod ličnog preuzimanja robe). Svi troškovi carinjenja, špedicije i transporta robe van Srbije snosi kupac.

2. Prihvatamo plaćanje u gotovini pouzećem, preko računa i kreditnom karticom na našoj internet stranici. Za sve kupovine preko 7700 RSD, isporuka je besplatna.

3. Račun se pravi na dan isporuke robe odnosno na dan raspoloživosti robe.

4. DentalMedical ima pravo da traži avansno plaćanje (bankarski troškovi padaju na teret kupca).

5. Plaćanje do 30 dana odloženo moguće je samo uz konsultaciju sa za to ovlašćenim osobama iz DentalMedical-a.

6. DentalMedical zadržava pravo da za pojedine artikle traži depozit.

6. Zakasnela plaćanja

1. U slučaju izlaska iz valute koja se nalazi na računu, imamo pravo da naplatimo kamatu koja je za 5% viša od zvanične dnevne kamate NBS. Ukoliko plaćanje računa izašlog iz valute zajedno sa zateznom kamatom nije izvršeno, DentalMedical ima pravo da obustavi sve dalje isporuke i da od tog momenta zahteva avansno plaćanje.

2. Ukoliko je jedan od računa izašao iz valute, automatski se svi računi uzimaju kao da su van valute.

3. Za slanje pisama opomene, DentalMedical ima pravo da zaračuna: za prvu opomenu 200 RSD, za drugu opomenu 600 RSD i za treću 800 RSD.

7. Reklamacije i garancija

1. Tužbe protiv DentalMedical-a vezano za garanciju koju pruža proizođač su pravno neosnovane. Obeštećenje može da se zahteva samo od proizvođača a ne od DentalMedical-a.

2. Reklamacije na proizvod moraju se predati u pisanoj formi ispunjavanjem obrasca „REKLAMACIJA NA PROIZVOD (klikni ovde)” koji možete skinuti sa našeg sajta. Ispunjeni obrazac mora se dostaviti u sedište DentalMedical-a najkasnije 30 dana od dana prijema robe a pre povrata artikla. Proizvod mora biti propraćen originalnim računom kojim se dokazuje da je roba kupljena u DentalMedical-u i ispunjenim garantnim listom.

3. Sitne izmene u izgledu ili funkcionalnosti mašine ne mogu se tretirati kao greška.

4. U slučaju vraćanja materijala ili aparata, mora biti postignut prethodni usmeni a potom biti propraćen pisanim dogovorom.

5. Ako se prijavi kvar aparata u prvih 72 sata od kupovine, aparat će biti zamenjen a ukoliko se na istom aparatu u garantnom roku kvar desi više od 3 puta takođe će biće zamenjen novim proizvodom

6. Vreme za popravku aparata ne sme bito duže od 30 dana, u suprotnom kupac ima pravo da traži nadoknadu u vidu zamenskog proizvoda ili povrata novca.

7. Ukoliko je reklamacija opravdana, kupac će dobiti zamenski proizvod ili će greška na proizvodu biti otklonjena nakon odgovora proizvođača.

8. Ukoliko je proizvod reklamiran na ispravnost, to ne osporava pridržavanje plaćanja u okviru valute računa.

9. U slučaju oštećenja u toku transporta, reklamacije će biti prihvaćene samo u slučaju slanja zapisnika kurirske službe.

10. Ukoliko je proizvod vraćen u za to određenom roku i u stanju propisanim gore navedenim uslovima, kupac će biti kreditiran za sumu koja je jednaka sumi koja je plaćena za taj artikal ili može tražiti povrat novca.

11. Garantni rok za sve mašine je najmanje 2 godine (2) od dana kupovine ali može da bude i duže u zavisnosti od uslova za garanciju proizvođača.

8. Vraćanje robe

1. Kupac ima pravo da u roku od 30 dana od prijema paketa vrati bilo koji artikal bez potrebe za dodatno obrazloženje

2. Ukoliko kupac poništi porudžbinu ili vrati proizvod, DentalMedical će vratiti novac u roku od 14 dana ili ukoliko kupac želi, uplaćenu sumu može potrošiti kao kredit za kupovinu nekog drugog proizvoda.

3. Troškovi povrata robe moraju da se pokriju od strane kupca. Ukoliko kupac želi zamenu, troškovi slanja zamenske robe kupcu biće pokriveni od strane DentalMedical-a.

4. U slučaju da je DentalMedical poslao pogrešnu ili oštećenu robu, troškove slanja će nadoknaditi DentalMedical u roku od 14 dana od trenutka prijema vraćene robe.

5. Povrat novca nije moguć ukoliko proizvod ne stigne u sedište DentalMedical-a, ako je oštećen u toku transporta ili ako fali original računa sa fiskalnim isečkom.

6. Samo neoštećeni i neupotrebljavani proizvodi mogu biti vraćeni i to u roku od 30 dana od dana prijema robe od strane kupca. Proizvodi koji su bili upotrebljeni ili su vraćeni u oštećenoj ambalaži čime je onemogućena dalja prodaja istog, neće biti razmatrani.

7. Roba koja je specijalno naručena za komitenta ne spada u kategoriju proizvoda koja može da se vrati.

8. Artikli kupljeni sa popustom takođe ne mogu da se vrate.

9. U svakom od ovih slučajeva, troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca gde DentalMedical zadržava pravo da zaračuna troškove procesuiranja povrata.

9. Servis

1. DentalMedical prihvata da će izvršiti servis svih aparata koji su tu kupljeni.

2. Neispravne mašine se moraju poslati nazad na popravku. Svi troškovi vezani za garantnu popravku biće dogovoreni sa kupcem u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. Trošak slanja aparata u DentalMedical i nazad do kupca plaća kupac sem u slučaju garantne popravke.

10. Zadržavanje prava na vlasništvo

1. Isporučeni proizvodi ostaju vlasništvo DentalMedical-a sve dok se ne izmire sva potraživanja po tom osnovu.

Kupcu je omogućeno da proizvod preproda ili uništi sve dok se pridržava primljenih obaveza prema DentalMedical-u.

11. Privatnost podataka

1. Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.

U ime DentalMedical doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

2. Kupcima dajemo mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni DentalMedical-a (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

12. Povraćaj sredstava kod plaćanja putem Interneta

1. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DentalMedical je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

13. Zaštita prilikom plaćanja putem Interneta

1.Kod plaćanja karticama kupac se automatski upućuje na internet stranicu Banca Intesa ad Beograd i tamo upisuje sve podatke vezane za karticu.

2. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

14. Partnerski linkovi

1. DentalMedical je izabrao partnere prema čijim stranicama će imati linkove (veze). Te stranice nisu pod našom kontrolom i nismo odgovorni na bilo koji način za njihovu sadržinu i tačnost informacija. Takođe ne preuzimamo nikakvu odgovornost za zaštitu privatnosti vaših podataka prilikom upotrebe tih internet stranica.

15. Primenjivo pravo i nadležnost suda

1. Ova web prezentacija je napravljena i koristi se u Srbiji, samim tim koristi se srpsko zakonodavstvo u slučaju bilo kakvih mogućih sporova.Ukoliko kupac nema mogućnosti korišćenja sudova u svojoj zemlji, ukoliko je promenio boravište ili privremeno boravište od trenutka kupovine u neku drugu zemlju, tada će nadležnost uvek pripadati privrednom sudu u Subotici.

16. Završne odredbe

1. ukoliko su neke stavke ovog Ugovora nevažeće ili neprimenjive nakon što je Ugovor sklopljen, validnost Ugovora ostaje i dalje da važi za preostale stavke Ugovora.