Izvanredna sposobnost dezinfekcije - Oromed Gel

Izvanredna sposobnost dezinfekcije - Oromed Gel

OROMED gel kombinuje visoko efikasnu antimikrobnu sposobnost širokog spektra dejstva sa sofisticiranim sistemom nege kože. Njegovi pažljivo izabrani sastojci uključuju hidratantnu kremu, emolijente, vitamin E kao i komponente za smirivanje( ublažavanje ) tegoba i agense protiv starenja kože.

Oromed Gel

Ovi sastojci deluju protiv iritacije kože i zapaljenja, poboljšavaju zarastanje rana, smanjuju gubitak vlažnosti i uopšteno štite kožu od negativnog uticaja prirodnog okruženja. Nadalje, OROMED Gel ne sadrži parfeme, boje ili bilo koje potencijalno štetne supstance poput hlorheksidina, glukonata ili benzalkonijum hlorida, što dodatno umanjuje rizik od pojave intolerancija ili alergija na koži. OROMED Gel se brzo apsorbuje, nije lepljiv i pruža prijatan i gladak osećaj na koži. Alkoholi u OROMED Gelu se ponašaju kao rastvarači masti koji uništavaju ćelijsku membranu na bazi lipida svih bakterija, gljivica, virusa sa omotačem i nekih virusa bez omotača. Dodatno, alkoholi brzo uništavaju (denaturišu) proteine na površini bakterija, gljivica i virusa. Zbog prisustva ovih membrana i mnogih proteina koji su zaduženi za vitalne funkcije mikroorganizama, funkcija alkohola je za uništavanje mikroorganizama.

Glavni sastojci OROMED gela su etanol, 1-propanol i 2-propanol. Dodatno, OROMED Gel sadrži hidratantnu kremu, vitamine, sastojke protiv starenja i emolijente. Ovakav konačni proizvod ima izvanredne sposobnosti za dezinfekciju a ostavlja vrlo prijatan osećaj na koži nakon upotrebe.

Razlike između OROSEPT Rastvora i OROMED Gela:

• Oba proizvoda su veoma efikasna sredstva za dezinfekciju ruku ali se njihovi sastavi razlikuju. OROMED sadrži dodatno hidratantnu kremu, vitamine, sastojke protiv starenja kože i emolijente.
  • OROSEPT je blago parfimisan dok u OROMED Gelu nema nikakvih parfema.
  • Dodatno, OROMED Gel je gušći od OROSEPT Rastvora, čime se izbegava curenje tokom korišćenja. OROSEPT Rastvor se može koristiti za dezinfekciju rukavica od lateksa, nitrila i vinila.

Ne samo da OROMED Gel ispunjava Evropski Standard EN 1500 za higijensku dezinfekciju ruku, već ispunjava i Evropski Standard EN 12791 za hirurško pranje ruku i podlaktica. Zbog toga, OROMED Gel ispunjava sve zahteve za korišćenje u kliničkom okruženju. OROMED Gel pruža brzu i pouzdanu inaktivaciju sledećih patogena: bakterija (uključujući tu i TB i MRSA), gljivica, virusa sa omotačem ( uključujući HBV, HCV, HIV i virus Influenza-e A) kao i virusa bez omotača poput norovirusa, adenovirusa i rotavirusa.

↓ TEHNIČKI PODACI
Preuzmite PDF "Tehnički podaci" (na Engleskom) popunjavanjem obrazca ispod.

Obrazac:

1908